Motul Gear Comp 75W140
TYPE GEBRUIK
Speciaal ontworpen voor versnellingsbakken van raceauto's: speed way, rally, raid ...
Alle hypoÌøde differentiÌÇlen met limited slip-systeem, versnellingsbak met geÌøntegreerd limited slip-differentieel,
mechanische overbrenging, gesynchroniseerde of niet-gesynchroniseerde versnellingsbakken, werkende versnellingsbakken
onder schokken, zware belastingen en lage omwentelingssnelheid of gematigde belastingen en hoge omwentelingssnelheid.
PRESTATIES
STANDAARDEN Boven bestaande normen
SPECIFICATIES API GL5 - MUGEN Le Mans 24H - HEWLAND en X-TRAC Japanse GT
100% synthetisch smeermiddel voor extreme druk voor een efficiÌÇnte antislijtagebescherming, een betere weerstand bij
op hoge temperatuur en een langere levensduur.
Opgenomen wrijving modifier vermijd luidruchtig of slepen limited slip differentieel.
0% afschuifverlies: onheilbare oliefilm in extreme omstandigheden.
Blijft in klasse 140 na KRL 20 uur afschuifproef zoals gevraagd door SAE J306 Standard, juli 1998
bijwerken
Zeer hoog smeervermogen dat wrijving en slijtage vermindert.
140 klasse bij hoge temperatuur om uitstekende oliefilmweerstand te bieden bij hoge temperatuur en / of tot
transmissiegeluid verminderen.
Vloeistof bij lage temperatuur om gemakkelijker te schakelen wanneer de versnellingsbak koud is.
Minder inspanning vereist op de versnellingshendel om de versnellingen te schakelen.
Geschikt voor elk type afdichting en geel materiaal dat wordt gebruikt in het ontwerp van versnellingsbakken.
Anti-corrosie, anti-schuim.
Aanbevelingen
Olieverversing: volgens de eisen van de fabrikant en aanpassen aan uw eigen gebruik.
EIGENDOMMEN
Kleur Visueel Blauw
Viscositeitsklasse SAE J306 75W-140
Dichtheid bij 20 å¡ C (68 å¡ F) ASTM D1298 0.903
Viscositeit bij 40 å¡ C (104 å¡ F) ASTM D445 170 mmå_ / s
Viscositeit bij 100 å¡ C (212 å¡ F) ASTM D445 24,7 mmå_ / s
Viscositeitsindex ASTM D2270 178
Vlampunt ASTM D92 212 å¡ C / 413 å¡ F
Gietpunt ASTM D97 -36 å¡ C / -33 å¡ F